სტივენ პემბერტონის საჯარო ლექცია თემაზე: „ინტერნეტის ეფექტი“
26 სექტემბერს, ბიზნესისა და ტექნოლოგიების ფაკულტეტმა უმასპინძლა ჰოლანდიის მათემატიკისა და კომპიუტერული მეცნიერების ეროვნული სამეცნიერო-კვლევითი ცენტრის Centrum Wiskunde & Informatica (CWI) ჯგუფის მკვლევარს სტივენ პემბერტონს, ინტერაქტიული სისტემების ჯგუფის მკვლევარს. საჯარო ლექციის თემა იყო: „ინტერნეტის ეფექტი“ საჯარო ლექცია გაიმართა თბილ გარემოში. სტუდენტებს საშუალება
შემოდგომის ლეგენდა 2019 შენი აღმოჩენის დროა!
თუ ხარ შემოქმედებითი ნიჭით დაჯილდოებული, თუ გიყვარს ლიტერატურა - თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი და კომპანია „სილქნეტი” გთავაზობთ სტუდენტურ ლიტერატურულ კონკურსს „შემოდგომის ლეგენდა“. კონკურსში მონაწილეობა საქართველოს ყველა უმაღლესი სასწავლებლის, სამივე საგანმანათლებლო საფეხურის სტუდენტებს შეუძლიათ. კონკურსის ფინალური ტური წინანდალში, ჭავჭავაძეების სახლ-მუზეუმის ტერიტორიაზე ჩატარდება. წინანდლის უნიკალური
„მწვანე ეკონომიკის სკოლა“
23-25 ივლისს ბიზნესის მართვის ფაკულტეტი მონაწილეობას იღებს პროექტში „მწვანე ეკონომიკის სკოლა“. პროექტის ორგანიზატორია გარემოს დაცვის საკითხებზე მომუშავე არასამთავრობო ორგანიზაცია CENN-ი, პროექტის მხარდამჭერები კი არიან გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრო, ეროვნული სატყეო სააგენტო და ავსტრიის თანამშრომლობა განვითარებისათვის. პროექტი მიზნად ისახავს საუნივერსიტეტო
ვიზიტი გერმანელ დამსაქმებელთან
„ტურიზმისა და მასპინძლობის ინსტიტუტსა” და „შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტს“ შორის გაფორმებული ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმის ფარგლებში 2019 წლის ივნისის თვეში ტურიზმის საბაკალავრო პროგრამის მეოთხე კურსის სტუდენტები - ბერიკა ხურციძე, იბრაჰიმ რაშიდ აბიოიე, სალომე შონია და მეგი ალფენიძე გაგზავნილ იქნენ კუნძულ უზედომზე, გერმანიაში,
კოზმინსკის უნივერსიტეტის პრორექტორის ვიზიტი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში
2019 წლის 27 მაისს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის დეკანმა, პროგრამების კოორდინატორებმა და საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისმა უმასპინძლა კოზმინსკის უნივერსიტეტის (ვარშავა, პოლონეთი) პრორექტორს, გრჟეგორჟ მაჟურეკს. შეხვედრაზე განიხილეს სამომავლო თანამშრომლობის შესაძლებლობები: ორმაგი ხარისხის პროგრამები, პერსონალის გაცვლითი პროგრამები ინტერნაციონალიზაციის პოლიტიკის ფარგლებში,
ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მკვლევარის ვიზიტი კემბრიჯის უნივერსიტეტში
2019 წლის 20-22 მაისს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მკვლევარმა - გიორგი ყუფარაძემ, მონაწილოება მიიღო ეკონომიკის, მენეჯმენტისა და ფინანსების მეორე საერთაშორისო კონფერენციაში, კემბრიჯში, დიდ ბრიტანეთში. წარდგენილ იქნა მოხსნება თემაზე: კონკურენციისა და ანტიმონოპოლიური რეგულირების გამოწვევები (საქართველოს მაგალითი). ვიზიტი განხორციელდა სსიპ
სასწავლო ვიზიტი პოლონეთში და სტუდენტების წარმატება.
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მარკეტინგის პროგრამის კოორდინატორი კახაბერ ჯაყელი და მენეჯმენტის კოორდინატორი მაკა ბუღულაშვილის დოქტორანტურისა და ბაკალავრიატის სტუდენტებთან ერთად 17,18,19 და 20 მაისს მონაწილეობდნენ MBA კონგრესში, რომელიც გაიმართა პოლონეთის ქალაქ კრაკოვში კრაკოვის ეკონომიკის უნივერსიტეტის ორგანიზებით. აღსანიშნავია, რომ 20
ტურიზმის პროგრამის კოორდინატორი NIBS-ს საერთაშორისო კონფერენციაზე
ტურიზმის პროგრამის კოორდინატორმა, ასოც. პროფ. თინათინ კუბლაშვილმა წარადგინა შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი NIBS-ს საერთაშორისო კონფერენციაზე, რომელიც ჩატარდა ამა წლის მაისში ჩინეთის ქალაქ ჰარბინში. NIBS - საერთაშორისო ბიზნეს სკოლების ქსელი - არის მსოფლიო ბიზნეს სკოლების ასოციაცია, რომლის წევრებს აერთიანებთ საერთო ხედვა,
ფაკულტეტის საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისის წარმომადგენელი ინსუბრიას უნივერსიტეტში
2019 წლის, 13-25 მაისს, ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისის წარმომადგენელი, ქრისტინა ლაზარიდი, დაესწრო ინსუბრიას უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებულ საერთაშორისო პრაქტიკუმის პროექტს ქალაქ ვარეზეში (იტალია). საერთაშორისო სემინარი არის ინოვაციური პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს კვალიფიციურ სწავლებას და რომლის მიზანია სამეწარმეო განათლება და მართვის
მასტერკლასი თემაზე ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები
7 მაისს 12:00 საათზე, ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორი, კლარენს ვან დერ პუტემ ჩაატარა ინტენსიური და ინტერაქტიული 2 საათიან მასტერკლასი თემაზე: ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები მასტერგლასის გეგმა იყო: შესავალი სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმვა მარკეტინგული სტრატეგიები ქვეყნის ბრენდინგი ტურიზმის სამიტი როგორც ქვეყნის პრომოციის