ბიზნესის ადმინისტრირება
პროგრამის მიზანი ბიზნესის ადმინისტრირების საბაკალავრო პროგრამის მიზანია სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლებით კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება, რომლებიც შეძლებენ ადგილობრივ და საერთაშორისო დონეზე თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი ბიზნესის სხვადასხვა სექტორის საქმიანობის განხორციელებაში მონაწილეობას, რაც უზრუნველყოფს დასაქმების შესაძლებლობას სახელმწიფო, კერძო, და არასამთავრობო სექტორებში; პროგრამის მიზანია აგრეთვე სტუდენტებისათვის
ეკონომიკა (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი პროგრამის მიზანია მოამზადოს ისეთი სპეციალისტები, რომლებსაც ექნებათ ფართო ცოდნა ეკონომიკის თეორიების, პრინციპების, მოდელების, ეკონომიკური პოლიტიკის შესახებ და იქნებიან კონკურეტუნარიანები, როგორც ადგილობრივ და საერთაშორისო შრომის ბაზრებზე, ისე განათლების შემდგომ საფეხურზე სწავლის გასაგრძელებლად; სტუდენტებს გამოუმუშავოს ეკონომიკის სფეროში მიღებული თეორიული ცოდნის პრაქტიკულ
ბიზნეს ადმინისტრირება – ტურიზმი (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი ტურიზმის საბაკალავრო პროგრამის მიზანია მოამზადოს კონკურენტუნარიანი/კვალიფიციური სპეციალისტები დარგის სპეციფიკის გათვალისწინებით მდიდარი თეორიული ცოდნით და შრომის ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისი პრაქტიკული და ტრანსფერული უნარებით. დასაქმების სფერო პროგრამის კურსდამთავრებულს შეუძლია დაიკავოს დაბალი და/ან საშუალო რგოლის მენეჯერის და/ან დარგის სპეციალისტის პოზიცია, როგორც საჯარო (საქართველოს ტურიზმის
ბიზნეს ადმინისტრირება – საბუღალტრო აღრიცხვა და აუდიტი (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი საბუღალტრო აღრიცხვისა და აუდიტის საბაკალავრო პროგრამის მიზანია სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლებით კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება, რომლებიც შეძლებენ ადგილობრივ და საერთაშორისო დონეზე თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი ბიზნესის სხვადასხვა სექტორის საქმიანობის განხორციელებაში მონაწილეობას, რაც უზრუნველყოფს დასაქმების შესაძლებლობას სახელმწიფო, კერძო, და არასამთავრობო სექტორებში; პროგრამის მიზანია
ბიზნეს ადმინისტრირება – ფინანსები (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი ფინანსების საბაკალავრო პროგრამის მიზანია სტუდენტზე ორიენტირებული სწავლებით კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება, რომლებიც შეძლებენ ადგილობრივ და საერთაშორისო დონეზე თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი ბიზნესის სხვადასხვა სექტორის საქმიანობის განხორციელებაში მონაწილეობას, რაც უზრუნველყოფს დასაქმების შესაძლებლობას სახელმწიფო, კერძო, და არასამთავრობო სექტორებში; პროგრამის მიზანია აგრეთვე სტუდენტებისათვის ბიზნესის
ბიზნეს ადმინისტრირება – მარკეტინგი (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი პროგრამის მიზანია ბაკალავრის აკადემიური ხარისხის მქონე კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება, რომლებსაც შეეძლებათ ბიზნეს-პროცესებისა და მარკეტინგული საქმიანობის წარმართვა როგორც ეკონომიკის სხვადასხვა სფეროში, ასევე ნებისმიერი სახის ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმის საწარმოში. პროგრამის მიზანია აგრეთვე სტუდენტებმა შეიძინონ მარკეტინგული საქმიანობის მართვის თეორიული და პრაქტიკული ასპექტების საფუძვლიანი ცოდნა
ბიზნეს ადმინისტრირება – მენეჯმენტი (ქართულენოვანი)
პროგრამის მიზანი მენეჯმენტის საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის მიზანია უზრუნველყოს პროფესიონალიზმზე ორიენტირებული ხარისხიანი განათლება, რომელიც ხელს შეუწყობს კონკურენტუნარიანი, თანამედროვე მენეჯერების მომზადებას და მათ წარმატებით დასაქმებას ბიზნესის სახელმწიფო, კერძო და არასამთავრობო სექტორში მენეჯერული საქმიანობის განსახორციელებლად, როგორც ადგილობრივ, ასევე საერთაშორისო ორგანიზაციებში; ასევე, პროგრამის მიზანია სტუდენტს მისცეს
ბიზნესის ადმინისტრირება
პროგრამის მიზანი ბიზნესის ადმინისტრირების სადოქტორო პროგრამის მიზანს წარმოადგენს კერძო და სახელმწიფო აკადემიური ინსტიტუტებისა და ბიზნესის სექტორისთვის მაღალკვალიფიცირებული სპეციალისტების მომზადება, რომლებიც შეძლებენ დასახული მიზნების მაქსიმალურ განხორციელებას, პრობლემური საკითხების გადაჭრას და მათი კვლევის სფეროსა და ორგანიზაციების განვითარებას.სადოქტორო დონეზე ჩატარებული კვლევა საშუალებას აძლევს სტუდენტს
მარკეტინგი (ინგლისურენოვანი)
მოკლე აღწერა ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის მიზანია ბიზნესის მართვის თეორიული ცოდნისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების, სამეცნიერო კვლევისა და შემოქმედებითი მუშაობის უნარების მქონე კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება. პროგრამის ამოცანას წარმოადგენს მოამზადოს სპეციალისტები, რომელთაც ექნებათ ღრმა და სისტემური ცოდნა ბიზნესის მართვის სფეროებში. მარკეტინგის სამაგისტრო პროგრამა