2019 წლის 19 მარტს, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის კვლევებისა და ინოვაციების ჰაბში ჩატარდა ტრენინგი თემაზე “სტრატეგიული მარკეტინგი და მისი ზეგავლენა კომპანიის წარმატებაზე”,რომელსაც გაუძღვა C-team Management Consulting-ის პროექტების მენეჯერი, ქალბატონი სოფი მესხი.
ქალბატონმა სოფიმ ისაუბრა შემდეგ თემებზე:
* მარკეტინგის არსი და განვითარების ეტაპები
* მარკეტინგის მართვის არსი და ამოცანები
* მარკეტინგული კვლევები
* დაგეგმა და კონტროლი
* პირდაპირი მარკეტინგის მნიშვნელობა
* მომხმარებელთა ქცევა- რეალურად რა სურს კლიენტს?
* კონკურენტულ ბაზარზე რაში გვექნება უნიკალურობა?
სტრატეგიული მარკეტინგი და მისი ზეგავლენა კომპანიის წარმატებაზე