- 16/05/2025
- By მარი ლეთოდიანი
- In სიახლეები
- 150
- 0
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტსა და Syntax-ის შორის ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა. დოკუმენტს ხელი მოაწერეს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის პრორექტორმა სასწავლო დარგში სალომე კუჭუხიძემ და Syntax-ის დირექტორმა სალომე მახარაძემ. კომპანიის წარმომადგენლები შეხვდნენ კომპიუტერული მეცნიერების და არქიტექტურის სკოლის დეკანს და პროგრამის ხელმძღვანელს, დაიგეგმა ერთობლივი პროექტების განხორციელება და საბაკალავრო საფეხურის სტუდენტებისთვის სხვადასხვა კურსების შემოთავაზება. ასევე, IBSU-ს კარიერის განვითარების სამსახურის
სამეცნიერო ბაზებთან დაკავშირებით IBSU-ს ბიბლიოთეკაში სტუდენტებისთვის ტრენინგი ჩატარდა. შეხვედრის ფარგლებში სტუდენტებს გააცნეს ბიბლიოთეკაში ხელმისაწვდომი სამეცნიერო ბაზები, მათი ძიებისა და გამოყენების საშუალებები. ტრენინგის მიზანი იყო სტუდენტებისთვის ინფორმაციული რესურსების ეფექტურად გამოყენების უნარების განვითარება და აკადემიური კვლევის მხარდაჭერა.
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის აკადემიური წერის ცენტრის ორგანიზებით, გაიმართა სალექციო-სასემინარო კვირეული შემდეგ საკითხებზე: „პლაგიატის პრევენცია, აკადემიური კეთილსინდისიერების პრინციპების დაცვა, სამეცნიერო ნაშრომის შექმნის სტანდარტები და ხელოვნური ინტელექტის (გენერაციული ხელსაწყოების) სწორად გამოყენება სამეცნიერო ნაშრომის წერის პროცესში”. ლექცია-სემინარებს უძღვებოდნენ IBSU–ს აკადემიური წერის ცენტრის ხელმძღვანელი დოქტ. მარიამ კუჭავა, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის აფილირებული აკადემიური და მოწვეული პერსონალი. ქართველ და
IBSU-ს კომპიუტერული მეცნიერებებისა და არქიტექტურის სკოლის დეკანმა, პროფესორმა მარინა რაზმაძემ, სკოლის წარმომადგენლებთან, საერთაშორისო ურთიერთობების დეპარტამენტის ხელმძღვანელთან, ნინი ჩალაბაშვილთან და დეპარტამენტის მენეჯერთან ერთად, უმასპინძლა ცვიკაუს გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტის წარმომადგენლებს, სტეფან ნოაკს და პროფესორს, დოქტორს, კრისტიან ბრაუვეილერს. შეხვედრაზე განიხილეს სამომავლო თანამშრომლობისა და პარტნიორობის საკითხები. დიალოგი ძირითადად ერთობლივი აკადემიური ინიციატივების შემუშავებაზე იყო ორიენტირებული, მათ შორის ორმაგი ხარისხის პროგრამებზე, რაც გააძლიერებს აკადემიურ მობილობას და ინსტიტუციებს შორის