18 ივნისს ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორმა, კლარენს ვან დერ პუტმა ჩაატარა ინტენსიურ და ინტერაქტიულ 3 საათიან კურსი თემაზე “წარმოებულია საქართველოში”; თემა განხილულ იქნა სხვადასხვა მარკეტინგულ ჭრილში. კურსზე დისკუსია გაიმართა თემებზე: ქვეყნის დინამიკა, ისეთი ძლიერი საერთაშორისო ბრენდების პოზიციონირება, როგორიცაა Coca Cola, Apple, Shell და Heineken,კონცეფცია “წარმოებულია საქართველოში”, ბრენდინგი, კავშირზე/online და კავშირს გარეთ/offline მარკეტინგი (offline versus online marketing). კურსის ბოლოს გაიცა მონაწილეობის სერტიფიკატები.