[edgt_separator type='full-width' position='center' border_style='solid' color='#ebebeb' width='' thickness='1' top_margin='10' bottom_margin='21' ]
Top
Image Alt

მასტერკლასი თემაზე ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები

ბიზნესის სკოლა

7 მაისს 12:00 საათზე, ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორი, კლარენს ვან დერ პუტემ ჩაატარა ინტენსიური და ინტერაქტიული 2 საათიან მასტერკლასი თემაზე: ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები

მასტერგლასის გეგმა იყო:

  • შესავალი
  • სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმვა
  • მარკეტინგული სტრატეგიები
  • ქვეყნის ბრენდინგი
  • ტურიზმის სამიტი როგორც ქვეყნის პრომოციის საშუალება
  • სწრაფად ცვალებადი სიტუაციები
  • კითხვა-პასუხი

მასტერკლასის ბოლოს მონაწილეებს გადაეცათ სერტიფიკატები.