• 20/05/2019

    ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მკვლევარის ვიზიტი კემბრიჯის უნივერსიტეტში

    2019 წლის 20-22 მაისს შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მკვლევარმა – გიორგი ყუფარაძემ, მონაწილოება მიიღო ეკონომიკის, მენეჯმენტისა და ფინანსების მეორე საერთაშორისო კონფერენციაში, კემბრიჯში, დიდ ბრიტანეთში. წარდგენილ იქნა მოხსნება თემაზე: კონკურენციისა და ანტიმონოპოლიური რეგულირების გამოწვევები (საქართველოს მაგალითი). ვიზიტი განხორციელდა სსიპ შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის მიერ დაფინანსებული საგრანტო პროექტის ფარგლებში: “საინვესტიციო აქტივობებზე კონკურენციის პოლიტიკის

    • 17/05/2019

    სასწავლო ვიზიტი პოლონეთში და სტუდენტების წარმატება.

    შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის მარკეტინგის პროგრამის კოორდინატორი კახაბერ ჯაყელი და მენეჯმენტის კოორდინატორი მაკა ბუღულაშვილის დოქტორანტურისა და ბაკალავრიატის სტუდენტებთან ერთად 17,18,19 და 20 მაისს მონაწილეობდნენ MBA კონგრესში, რომელიც გაიმართა პოლონეთის ქალაქ კრაკოვში კრაკოვის ეკონომიკის უნივერსიტეტის ორგანიზებით. აღსანიშნავია, რომ 20 მაისს კრაკოვის ეკონომიკის უნივერსიტეტში გაიმართა მარკეტინგული სცენარის შექმნის ოლიმპიადა, რომელიშიც 4 გუნდი მონაწილეობდა. ჩვენმა

    • 14/05/2019

    ტურიზმის პროგრამის კოორდინატორი NIBS-ს საერთაშორისო კონფერენციაზე

    ტურიზმის პროგრამის კოორდინატორმა, ასოც. პროფ. თინათინ კუბლაშვილმა წარადგინა შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი NIBS-ს საერთაშორისო კონფერენციაზე, რომელიც ჩატარდა ამა წლის მაისში ჩინეთის ქალაქ ჰარბინში. NIBS –  საერთაშორისო ბიზნეს სკოლების ქსელი – არის მსოფლიო ბიზნეს სკოლების ასოციაცია, რომლის წევრებს აერთიანებთ საერთო ხედვა, რომ ბიზნესის ინტერნაციონალიზაცია და ეკონომიკის გლობალიზაცია არის მენეჯერული პრაქტიკის მთავარი ელემენტი. NIBS მის წევრებს უქმნის

    • 13/05/2019

    ფაკულტეტის საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისის წარმომადგენელი ინსუბრიას უნივერსიტეტში

    2019 წლის, 13-25 მაისს, ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისის წარმომადგენელი, ქრისტინა ლაზარიდი, დაესწრო ინსუბრიას უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებულ საერთაშორისო პრაქტიკუმის პროექტს ქალაქ ვარეზეში (იტალია). საერთაშორისო სემინარი არის ინოვაციური პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს კვალიფიციურ სწავლებას და რომლის მიზანია სამეწარმეო განათლება და მართვის უნარების განვითარება საერთაშორისო კონტექსტში. “პროექტში მონაწილეობა ჩემთვის იყო სიახლე, გავიცანი ახალი ქვეყანა და მისი კულტურა,

    • 13/05/2019

    (Eng) Scholarships by the Japanese Government

    Sorry, this entry is only available in Eng.

    • 13/05/2019

    იაპონიის მთავრობის მიერ სტიპენდიების გაცემა მკვლევარის და საბაკალავრო პროგრამებზე

    გვინდა გაცნობოთ, რომ იაპონიის მთავრობა ყოველწლიურად აცხადებს სტიპენდიებს მკვლევარის და საბაკალავრო პროგრამებზე, რომელიც ვრცელდება საქართველოს მოქალაქეებზე, ინფორმაცია 2020 წლის სტიპენდიების შესახებ განთავსებულია ჩვენს ოფიციალურ გვერდზე და ასევე საელჩოს ფეისბუქ გვერდზეც. გიგზავნით საელჩოს ლინკს: https://www.ge.emb-japan.go.jp/itpr_ka/cultureandinformation20180207.html იაპონიის მთავრობის 2020 წლის სტიპენდიები (მკვლევარის პროგრამა და საბაკალავრო პროგრამა)  (საელჩოში საბუთების ჩაბარების ბოლო ვადაა 7 ივნისი): https://www.studyjapan.go.jp/jp/smap_stopj-applicationsruts.html ინფორმაცია ასევე განთავსებულია საქართველოს განათლების,

    • 08/05/2019

    Study Trip to Germany

    კომპიუტერული ტექნოლოგიებისა და საინჟინრო საქმის ფაკულტეტის სტუდენტების ჯგუფი, სწავლების მიზნით იმყოფებოდა გერმანიაში DAAD პროექტის ფარგლებში, პროექტის მიზანია დააკავშიროს ინდუსტრია უმაღლეს განათლებასთან, რათა დააკმაყოფილოს სამუშაო ბაზრის მოთხოვნები. სტუდენტები ეწვივნენ ორ უნივერსიტეტს, ცვიკაუს გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტს და დრეზდენის გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტს. მოგვიანებით ისინი დაესწრნენ WHZ- ს და HTW- ს მიერ ჩატარებულ სემინარებს, ეწვივნენ კომპანიებს და მონაწილეობა მიიღეს სოციალურ

    • 08/05/2019

    ლექვიების ცხრილი

    • 07/05/2019

    მასტერკლასი თემაზე ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები

    7 მაისს 12:00 საათზე, ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორი, კლარენს ვან დერ პუტემ ჩაატარა ინტენსიური და ინტერაქტიული 2 საათიან მასტერკლასი თემაზე: ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები მასტერგლასის გეგმა იყო: შესავალი სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმვა მარკეტინგული სტრატეგიები ქვეყნის ბრენდინგი ტურიზმის სამიტი როგორც ქვეყნის პრომოციის საშუალება სწრაფად ცვალებადი სიტუაციები კითხვა-პასუხი მასტერკლასის ბოლოს მონაწილეებს გადაეცათ სერტიფიკატები.