- 13/05/2019
- By Guja
- In ბიზნესის სკოლა
- 178
- 0
2019 წლის, 13-25 მაისს, ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის საერთაშორისო ურთიერთობების ოფისის წარმომადგენელი, ქრისტინა ლაზარიდი, დაესწრო ინსუბრიას უნივერსიტეტის მიერ ორგანიზებულ საერთაშორისო პრაქტიკუმის პროექტს ქალაქ ვარეზეში (იტალია). საერთაშორისო სემინარი არის ინოვაციური პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს კვალიფიციურ სწავლებას და რომლის მიზანია სამეწარმეო განათლება და მართვის უნარების განვითარება საერთაშორისო კონტექსტში. “პროექტში მონაწილეობა ჩემთვის იყო სიახლე, გავიცანი ახალი ქვეყანა და მისი კულტურა,
Sorry, this entry is only available in Eng.
გვინდა გაცნობოთ, რომ იაპონიის მთავრობა ყოველწლიურად აცხადებს სტიპენდიებს მკვლევარის და საბაკალავრო პროგრამებზე, რომელიც ვრცელდება საქართველოს მოქალაქეებზე, ინფორმაცია 2020 წლის სტიპენდიების შესახებ განთავსებულია ჩვენს ოფიციალურ გვერდზე და ასევე საელჩოს ფეისბუქ გვერდზეც. გიგზავნით საელჩოს ლინკს: https://www.ge.emb-japan.go.jp/itpr_ka/cultureandinformation20180207.html იაპონიის მთავრობის 2020 წლის სტიპენდიები (მკვლევარის პროგრამა და საბაკალავრო პროგრამა) (საელჩოში საბუთების ჩაბარების ბოლო ვადაა 7 ივნისი): https://www.studyjapan.go.jp/jp/smap_stopj-applicationsruts.html ინფორმაცია ასევე განთავსებულია საქართველოს განათლების,
კომპიუტერული ტექნოლოგიებისა და საინჟინრო საქმის ფაკულტეტის სტუდენტების ჯგუფი, სწავლების მიზნით იმყოფებოდა გერმანიაში DAAD პროექტის ფარგლებში, პროექტის მიზანია დააკავშიროს ინდუსტრია უმაღლეს განათლებასთან, რათა დააკმაყოფილოს სამუშაო ბაზრის მოთხოვნები. სტუდენტები ეწვივნენ ორ უნივერსიტეტს, ცვიკაუს გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტს და დრეზდენის გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტს. მოგვიანებით ისინი დაესწრნენ WHZ- ს და HTW- ს მიერ ჩატარებულ სემინარებს, ეწვივნენ კომპანიებს და მონაწილეობა მიიღეს სოციალურ
7 მაისს 12:00 საათზე, ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორი, კლარენს ვან დერ პუტემ ჩაატარა ინტენსიური და ინტერაქტიული 2 საათიან მასტერკლასი თემაზე: ქვეყნის ბრენდინგი და ტურიზმის სამიტები მასტერგლასის გეგმა იყო: შესავალი სტრატეგიული მარკეტინგის დაგეგმვა მარკეტინგული სტრატეგიები ქვეყნის ბრენდინგი ტურიზმის სამიტი როგორც ქვეყნის პრომოციის საშუალება სწრაფად ცვალებადი სიტუაციები კითხვა-პასუხი მასტერკლასის ბოლოს მონაწილეებს გადაეცათ სერტიფიკატები.