მარიამ მერკვილაძე

ელ-ფოსტა: mmerkviladze@ibsu.edu.ge

მარიამ მერკვილაძე განათლების მეცნიერებათა დოქტორია და ამჟამად შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის განათლების, ჰუმანიტარული და სოციალური მეცნიერებების სკოლის ასისტენტპროფესორია ინგლისური ფილოლოგიის მიმართულებით. მისი კარიერა და სწავლება მოიცავს ინგლისურის როგორც უცხოური ენის მეთოდოლოგიის სწავლებას. ასევე, ლინგვისტიკას, ინგლისურენოვან და კლასიკურ ლიტერატურის, აკადემიურ წერას, ზოგადი და პროფესიული ინგლისურის სწავლებას. მისი კვლევების ძირითად ნაწილს შეადგენს განათლების ფსიქოლოგია, ინგლისურის როგორც უცხოური ენის სწავლება, ინოვაციური ტექნოლოგიები და მათი გამოყენება უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში და ლიტერატურა. ის ასევე ხელმძღვანელობს საბაკალავრო ნაშრომებს და ამჟამად საბაკალავრო კომისიის წევრია შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში.

  • Merkviladze, M. (2024). Unlocking the Potential of Writing: Innovative Strategies for Feedback in EFL Classrooms. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
  • Merkviladze, M. (2024). Integration of Automated Feedback Tools in EFL Academic Writing Classes: Teachers’ Perspective. Journal of Education in Black Sea Region, 10(1). https://doi.org/10.31578/jebs.v10i1.323
  • Merkviladze, M. (2024). Bibliotherapy: Unveiling and Treating the Psyche of Depression and Self-destruction through Sylvia Plath’s Literary Works. The 14th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.197-209). Tbilisi: International Black Sea University. 
  • Merkviladze, M. (2023). Teachers’ Perspective on the Applicability of Neuro-linguistic Programming to Address EFL Learners’ Speaking Anxiety (Case of the Universities in Georgia). Journal of Education in Black Sea Region, 9(1), 106-124.
  • Merkviladze, M. (2021). Artificial Sweeteners: Academic Dishonesty and How to Tackle it. The 11th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.190-200). Tbilisi: International Black Sea University. 
  • Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
  • Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
  • Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University.
  • Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners’ preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University. 
  • Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
  • Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers’ Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55. 
  • Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing.  The 7th International Research Conference on Education, Language and  Literature  (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University. 
  • Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle.  The 6th International Research Conference on Education, Language and  Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
  • ლიტერატურული კრებული: „შეშლილთა სამყარო“, გამომცემლობა შპს. გრიფონი, თბილისი, 2012.  http://laterna.ge/?cat=41&show=9518
  • მოთხრობამზის ქრონიკები“, გარემოს დაცვის სააგენტო.

სალექციო კურსების კატალოგი