- ფიფია, ე., & ჩქოტუა, მ. (2024). Is Harkness Pedagogy a Way to Break a Curse of Knowledge? მე-14 საერთაშორისო კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებში (IRCEELT2024). თბილისი, საქართველო. გვ.7-10.
|
- ოზბეთელაშვილი, ე., რუვივარი, ჯ., & ჩქოტუა, მ. (2024). Building Intercultural Bridges: The role of cultural microteaching in developing ICC among English Language Teachers. მე-14 საერთაშორისო კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებში (IRCEELT2024). თბილისი, საქართველო. გვ.70-78.
|
- ფიფია, ე., ჩქოტუა, მ., ფარჯანაძე, ნ., ბანძელაძე, მ., მესირიძე, ი., თვალჭრელიძე, ნ., & რაზმაძე, მ. (2023). The Impact of Students’ Emotional Well-Being on Academic Performance in the Post-Covid Era. მე-17 ყოველწლიური კონფერენცია ტექნოლოგიების, განათლების, და განვითარების საკითხებში(INTED2023). ვალენსია, ესპანეთი. გვ.5150-5159.
|
- ჩქოტუა, მ., & წულაია, ნ. (2023). English as a Foreign Language Learners’ Attitudes towards Data-Driven Learning of English Grammar. მე-17 ყოველწლიური კონფერენცია ტექნოლოგიების, განათლების, და განვითარების საკითხებში (INTED2023). ვალენსია, ესპანეთი.
|
- ჩქოტუა, მ., ფიფია, ე., ბანძელაძე, მ., ფარჯანაძე, ნ., თვალჭრელიძე, ნ., & მესირიძე, ი. (2023). Impossible Profession: Teachers’ Profession through Gender Lenses. მე-17 ყოველწლიური კონფერენცია ტექნოლოგიების, განათლების, და განვითარების საკითხებში (INTED2023). ვალენსია, ესპანეთი. გვ. 4637-4644.
|
- ფიფია, ე., დოღონაძე, ნ., ფარჯანაძე, ნ., & ჩქოტუა, მ. (2022). Correlational Research on Emotional Intelligence and Teacher Professional Development in the Time of Covid-19. მე-16 ყოველწლიური კონფერენცია ტექნოლოგიების, განათლების, და განვითარების საკითხებში (INTED2022). ვალენსია, ესპანეთი.
|
- ფიფია, ე., დოღონაძე, ნ., ფარჯანაძე, ნ., & ჩქოტუა, მ. (2022). Curse or blessing of Education? Mitigation of Adverse Effects of Challenges of Communication between Teachers and Students. მე-16 ყოველწლიური კონფერენცია ტექნოლოგიების, განათლების, და განვითარების საკითხებში (INTED2022). ვალენსია, ესპანეთი.
|
- ჩქოტუა, მ., & წულაია, ნ. (2021). Corpus-Based Discovery Learning in Teaching English as a Foreign Language. მე-11 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2021). თბილისი, საქართველო.
|
- ავალიანი, ნ., მესირიძე, ი., & ჩქოტუა, მ. (2019). Utilizing Interactive Digital Books for Academic Vocabulary Enrichment in English as a Foreign Language Classes. მე-9 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2021). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ., & აზმი ბინგოლ, მ. (2018). Teacher views on Mobile Learning in language teaching. International Journal of Social Sciences & Educational Studies, 1(5), 230-237.
|
- ჩქოტუა, მ. (2017). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. მე-7 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2017). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ., & ტარაშვილი, თ. (2016). Georgian High School Students’ Attitudes towards Classroom Reading. განათლების ჟურნალი შავი ზღვის რეგიონში, 1(2), 53-65.
|
- ჩქოტუა, მ. (2015). The Case of Mobile-assisted Language Learning among Undergraduate
Language Learners in Georgia. განათლების ჟურნალი შავი ზღვის რეგიონში, 1(1), 17-23.
|
- ჩქოტუა, მ. (2015). Brain-Based Approach to Teaching and Learning English as a Foreign Language. მე-5 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2015). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ.(2014). Culture in EFL Classrooms. განათლების ჟურნალი, 3(1), 5-10.
|
- ჩქოტუა, მ.(2014). Instructional Strategies for Teaching Language and Culture. მე-4 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2014). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ.(2013). The Use of the Native Language in Georgian EFL Classes. განათლების ჟურნალი, 2(1), 5-10.
|
- ჩქოტუა, მ.(2013). Motivation in Teaching and Learning Vocabulary. მე-3 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2013). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ. (2012). Developing Cultural Awareness in Foreign Language Teaching. მე-2 საერთაშორისო კვლევითი კონფერენცია განათლების, ენის და ლიტერატურის საკითხებზე (IRCEELT2012). თბილისი, საქართველო.
|
- ჩქოტუა, მ.(2012). Foreign Language Learners’ Errors and Error Correction in Writing Class. განათლების ჟურნალი, 1(1), 11-15.
|
- ჩქოტუა, მ.(2009). ფრაზეოლოგიური ერთეულების ფუნქციონირების ფსიქოლინგვისტური საკითხები. ინტერკულტურული კომუნიკაციები, 1(6), 9-14.
|
- ჩქოტუა, მ. (2006). Presentation of Phraseology (Idioms, Set Expressions) Before And During Reading. საზრისი, 1(20), 193-195.
|
- ჩქოტუა, მ.(2005). Principles of the Selection-Organization of the Phraseological Material. საზრისი, 1(17), 6-10.
|
- ჩქოტუა, მ.(2005). Phraseological Units (Idioms) as the Source of Sociocultural Information About the Country (Countries) of the Target Language. საზრისი, 1(16), 204-208.
|