ნათელა დოღონაძე

ელ-ფოსტა: nateladoghonadze@ibsu.edu.ge

შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის აფილირებული პროფესორი განათლების, ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა სკოლაში. მუშაობდა IBSU-ში 1997 წლიადან მოწვეულ ლექტორად, ხოლო 2006 წლიდან სრულ განაკვეთზე.
იყო ავტორო და ხელმძრვანელობდა ინგლისური ფილოლოგიის საბაკალავრო პროგრამის, მასწავლებელთა მომზადების 60-კრედიტიანი პროგრამის, (ინგლისურენოვანი) სამაგისტრო პროგრამის განათლების ადმინისტრირებაში და განათლების მეცნიერებათა სადოქტორო პროგრამის.
იყო ასევე ინიციატორი და მთავარი რედაქტორი ჟურნალისა და Journal of Education in Black Sea Region IRCEELT (International Research Conference on Education and English language and literature teaching) კონფერენციის დამაასებელი და ხელმძღვანელი. ამჟამად პროფესორია სადოქტორო პროგრამაზე. 42 დაცული სადოქტორო დისერტაციის ხელმძღვანელი. ამჟამად ორი აქტიური დოქტორანტის ხელმძღვანელია. 200-მდე პუბლიკაციის (წიგნების, სახელმძღვანელოების და კვლევიტი სტატიების) ავტორი.   

  • Nino Jikia, Natela Doghonadze & Tatiani Gkatsa (2023). Can emotional intelligence act as a weapon (warrior) against bullying? CSEDU – 15th International Conference on Computer-Supported Education. Proceedings, vol.2, pp. 589-596. April 21-23. Prague, Czech Republic. (ინდექსირებული სკოპუსში)
  • Gulnara Gorgiladze & Natela Doghonadze (2023). For every action in nature there is an equal and opposite reaction, what about education? Proceedings of International Conference on Research in Education and Science (ICRES), pp. 82-92. Cappadocia, Turkey. (ინდექსირებული სკოპუსში)
  • Nikoloz Abzianidze, Natela Dogonadze, Giorgi Ghlonti, & Zurab Kipshidze (2023). About knowledge delivery strategies for intelligent tutoring systems in mathematics and computer science. Bulletin of TICMI, 27(1), 29-37. (ინდექსირებული სკოპუსში)
  • Doghonadze, N. (2023). Father’s role in sons’ and daughters’ lives. MedCrave online library:  https://medcraveebooks.com/ebooks/view_eBook/102/Fathers-role-in-sons-and-daughters-lives (წიგნი)
  • Sophio Khmaladze, Natela Doghonadze (2024). A mixed-methods study on teacher education and involvement in distributed leadership.  Proceedings of EDULEARN24 Conference, Palma de Mallorca, Spain, pp. 1522-1527.
  • Natela Doghonadze, Thomas C. De Bello, Aydin Aliyev, Huda Halawachi, Venera Ulker. (2024). Student views on the popularity/prestige of teaching jobs (A case of Georgia, Azerbaijan, Iraq and the USA/Canada). Professional Studies: Theory and Practice, 28(1), 4-13.  https://doi.org/10.56131/pstp.2024.28.1.240
  • Shorena Gogiashvili, Natela Doghoandze, & Jaroslaw Krajka. (2023). Stakeholders’ involvement in the design and further development of learning outcomes. INTED Proceedings, pp. 11696-1705. March 6-8. Valencia, Spain. 
  • Ekaterine Pipia, Natela Doghonadze, Maia Chkotua, Nikoloz Parjanadze. (2022). Correlational research on emotional intelligence and teacher professional development in the time of COVID-19. INTED Proceedings, 7-8 March 2022, 2250-2258.  Valencia, Spain. https://doi.org/10.21125/inted.2022.0655
  • Ekaterine Pipia, Natela Doghonadze, Maia Chkotua, Nikoloz Parjanadze. (2022). Curse or blessing of education? Mitigation of adverse effects of challenges of communication between teachers and students. INTED Proceedings, 7-8 March 2022, pp. 34-2243. Valencia, Spain. https://doi.org/10.21125/inted.2022.0652

სალექციო კურსების კატალოგი

  • 2023/2024 წ.  წლის მეცნიერი;
  • 2023 ემერიტუს პროფესორი;
  • 2022 წ. ღვაწლმოსული პროფესორი;
  • 2021-2022  წ. სამეცნიერო საქმიანობაში ყველაზე პროდუქტული აფილირებული პროფესორი;