ნია თოდუა

ელ-ფოსტა: ntodua@isbu.edu.ge

 

ნია თოდუამ 2024 წელს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ბიზნესის ადმინისტრირების დოქტორის ხარისხი მოიპოვა. 2019-2021 წლებში მასარიკის უნივერსიტეტში (ჩეხეთი) ნიამ ბიზნესის მენეჯმენტის მაგისტრის ხარისხი მიიღო, ხოლო საბაკალავრო განათლება ნიამ 2014-2018 წლებში ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ეკონომიკის მიმართულებით მიიღო. 

  • Challenges of Social Media Marketing in the Healthcare Industry. National scientific conference dedicated to the 105th anniversary of the founding of Ivane Javakhishvili Tbilisi State University “World economy in the post-pandemic period: results and challenges”, TSU, February 6, 2023.
  • The Factors Affecting Purchasing Behavior toward Fashion Accessories in Online Platforms an Integrative Research Model.   Volume 11, Issue 2, Journal of Business https://doi.org/10.31578/job.v11i2.217 (2022)
  • A study of consumer attitudes towards social media marketing activities. III international scientific student conference «Management: challenges and prospects of the digital era» 16, November 2022,  Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman (2022)
  • A conceptual overview of digital marketing. Proceedings of the International Scientific Conference “Challenges of Globalization in Economy and Business”, TSU, November 4, 2022
  • Impact of the COVID-19 Pandemic on Social Media Marketing Proceedings of the International Conference (Ivane Javakhishvili Tbilisi State University, Tbilisi, Georgia). 2022

სალექციო კურსების კატალოგი

  • მარკეტინგის საფუძველბი
  • მარკეტინგ მენეჯმენტი
  • მარკეტინგული კვლევა