ნინო ჯოჯუა

ელ-ფოსტა: njojua@ibsu.edu.ge

გამოცდილი პროფესიონალი უმაღლესი განათლების, მარკეტინგისა და კომუნიკაციების სფეროში. აქვს მრავალწლიანი გამოცდილება  უმაღლესი განათლების ხარისხის განვითარების, აკადემიური მენეჯმენტის, სტრატეგიული ბრენდინგის, ციფრული მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით. 

 კარიერის განმავლობაში წარმატებით განახორციელა  პროექტები, რომელიც მიზნად ისახავდა კომპანიის იმიჯის გაუმჯობესებასა და ბაზარზე პოზიციონირების გაძლიერებას. მისი პროფესიონალიზმი, სტრატეგიული ხედვა და თანამშრომლობითი სტილი უზრუნველყოფს მაღალი ხარისხის შედეგებს და პარტნიორთა კმაყოფილებას. 

  • Does the Increase of Organized Retail Share, over Traditional Trade in FMCG Sector, Negatively Affect the Competition and Limit Local Manufacturers to Access Final Customer Market? The Case Study of Snacks Industry I. Khvtisiashvili; N. Jojua, IBSU Journal of Business (ISSN: 2233-369X), volume 10, Issue 2, 2021,  p24;
  • Does Georgian Ceramic Industry Have Competitive Advantage on Local and International Market Arena? Case Study of Italian Wall and Floor Tile Industry., I. Khvtisiashvili; N. Jojua, IBSU Journal of Business (ISSN: 2233-369X), volume 9, Issue 1, 2020,  p10;
  • What major product characteristics of dry bulk cargo terminal create the competitive positioning of Georgian port industry, the case study of Poti and Batumi ports., I. Khvtisiashvili; N. Jojua, IBSU Journal of Business (ISSN: 2233-369X), volume 8, Issue 1, 2019, p 8;
  • უმაღლესი განათლების როლი და ფუნქცია ქვეყნის ეკონომიკური და სოციალური განვითარებისთვის; შრომები, სსიპ დავით აღმაშენებლის სახელობის ეროვნული თავდაცვის აკადემია, 2015, 7გვ;
  • უმაღლესი განათლება – ეკომომიკის სტიმულირების ერთ-ერთი ძირითადი ფაქტორი; სეუ& მეცნიერება; 2014, 6გვ;
  • პარეტოს პრინციპი ანუ როგორ გამოვიყენოთ რესურსები ოპტიმალურად; ახალი ეკონომისტი #3, 2011წ, 5გვ;

სალექციო კურსების კატალოგი

Empty section. Edit page to add content here.