- 29/09/2018
29 სექტემბერს ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკა გიწვევთ ღონისძიებაზე: „ტაო-კლარჯეთი და ექვთიმე თაყაიშვილი“. 12:00-19:00 ტაო-კლარჯეთის ისტორიული ძეგლების გამოფენა 17:00-19:00 ბუბა კუდავას საჯარო ლექცია- „ტაო-კლარჯეთი (რომ არა ექვთიმე თაყაიშვილი…“) ლექციის მიმდინარეობისას გაჟღერდება კონსტანტინე გამსახურდიას, შალვა ამირანაშვილისა და მიხეილ ჭიაურელის ხმოვანი ჩანაწერები ექვთიმე თაყაიშვილის შესახებ. მისამართი: მ.ალექსიძის II შესახვევი N3
შავი ზღვის რურალური ტურიზმის მდგრადი განვითარების პროგრამის ცნობილი ექსპერტი ბატონი რიჩარდ შეპარდი ეწვია შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტს 20 სექტემბერს. იგი შეხვდა უნივერსიტეტის რექტორს ბატონ ილიას ჩილოღლუს, ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის დეკანს პროფესორ თეა კბილცეცხლაშვილს, მარკეტინგის პროგრამების კოორდინატორს პროფესორ კახაბერ ჯაყელს და პროფესორ გიორგი ღლონტს. მხარეები შეთანხმდნენ რომ შზსუ და შავი ზღვის რურალური მდგრადი ტურიზმის პროგრამა განავითარებენ
2018 წლის 7 სექტემბერს ჩატარდა საორიენტაციო შეხვედრა ბიზნესის მართვის საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელებაში ჩართულ აკდამიურ და მოწვეულ პერსონალთან. შეხვედრის ფარგლებში მოხდა სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული საკითხების განხილვა, აკადემიური კალენდრის გაცნობა, სასწავლო პროცესის მარეგულირებელი მნიშვნელოვანი წესებისა და შეფასების სისტების შეხსენება. შეხვედრამ თბილ გარემოსა და კითხვა-პასუხის რეჟიმში ჩაიარა.
გადადით ლინკზე და იხილეთ ინფორმაცია ———- https://web.facebook.com/pg/DAAD-University-Business-Partnership-Project-1569262806443819/events/?ref=page_internal
ყურადღება! გაცნობებთ რომ, სტუდენტთა რეგისტრაცია დაიწყება 20 აგვისტოს, ხოლო ლექციები 27 აგვისტოს.
30 ივნისს ფაკულტეტმა ორგანიზება გაუწია ექსკურსიას რაბათში, საფარას მონასტერში და ბორჯომის ხეობაში. სტუდენტებმა გაატარეს საუკეთესო დრო ერთად
18 ივნისს ამსტერდამის გამოყენებითი მეცნიერებების უნივერსიტეტის პროფესორმა, კლარენს ვან დერ პუტმა ჩაატარა ინტენსიურ და ინტერაქტიულ 3 საათიან კურსი თემაზე “წარმოებულია საქართველოში”; თემა განხილულ იქნა სხვადასხვა მარკეტინგულ ჭრილში. კურსზე დისკუსია გაიმართა თემებზე: ქვეყნის დინამიკა, ისეთი ძლიერი საერთაშორისო ბრენდების პოზიციონირება, როგორიცაა Coca Cola, Apple, Shell და Heineken,კონცეფცია “წარმოებულია საქართველოში”, ბრენდინგი, კავშირზე/online და კავშირს გარეთ/offline მარკეტინგი (offline versus
6 ივნისს ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის ორგანიზებით, USAID-ის პროექტის G4G ფარგლებში, ჩატარდა კამელია ბულატის საჯარო ლექცია – „ასოციაციების მნიშვნელობა და მათი განვითარება “. კამელია ბულატი არის CIPE ექსპერტი და აქვს 15 წლიანი მუშაობის გამოცდილება მსოფლიოს მასშტაბით არსებულ მოქალაქეთა საზოგადოებრივი გაერთიანებებთან. მან ტექნიკური დახმარება და მხარდაჭერა გაუწია სამხრეთ აზიის, ბალკანეთის, აღმოსავლეთ ევროპისა და აფრიკის ქვეყნებში არსებულ სხვადასხვა
კომპანია (საქართველოში) ეძებს სტაჟიორებს, რომელთაც სურთ ისწავლონ ყველაზე პოპულარული ელექტრონული კომერციის პლატფორმის განვითარება. მოთხოვნები: Magento 2-ის ლოკალურ სერვერზე დაინსტალირების ცოდნა (სასურველია Unix- ზე ან ვირტუალური მანქანით). საფუძვლების ცოდნა, თუ როგორ გამოიყენოთ ტერმინალის და GIT- ს ვერსიის კონტროლი. ზოგიერთი PHP ცოდნა. ბონუსი: CSS და frontend ცოდნა, Knockout JS, Zend ფარგლებში, jQuery. სამუშაო ენა – ინგლისური. “ჩვენ