- 24/03/2018
2017-2018 აკადემიური წლის გაზაფხულის სემესტრში გაიმართა შეხვედრა საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამების მეოთხე კურსის სტუდენტებთან, სავალდებულო სასწავლო კომპონენტთან, პრაქტიკასთან დაკავშირებით. შეხვედრა მიზნად ისახავდა სტუდენტების ინფორმირებას აღნიშნული სასწავლო კომპონენტის მოთხოვნებთან დაკავშირებით. შეხვედრის ფარგლებში მოხდა პრაქტიკის სასწავლო კომპონენტის სილაბუსის და ასევე პრაქტიკასთან დაკავშირებული პროგრამის მოთხოვნების გაცნობა. შეხვედრისას სტუდენტები გაეცნენ პრაქტიკის განხორციელების ისეთ დეტალებს, როგორიცაა პრაქტიკის ხელმძღვანელთან და მენტორთან შესასრულებელი
19 მარტს ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის ორგანიზებით ჩატარდა შეხვედრა MCI Group Georgia-ს მარკეტინგის/გაყიდვების კონსულტანთან, ტელეწამყვანთან და შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის მოწვეულ ლექტორთან, გურამ შეროზიასთან. მან ისაუბრა პერსონალური ბრენდინგზე. შეხვედრამ პროდუქტიულად ჩაიარა; სტუდენტებს ჰქონდათ შესაძლებლობა დაესვათ სასურველი კითხვები.
ბიზნესის მართვის ფაკულტეტის დეკანი, ხარისხის უზრუნველყოფის მენეჯერი და პროგრამების კოორდინატორი 16 მარტს შეხვდნენ ფაკულტეტის საბაკალავროსაგანმანათლებლო პროგრამების სტუდენტებს. შეხვედრა გაიმართა პირველი, მეორე და მესამე კურსის სტუდენტებთან, როგორც ქართული, ისე ინგლისური სექტორიდან. შეხვედრა მიზნად ისახავდა ფაკულტეტის მიერ დაგეგმილი ახალი საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის (ბიზნესის ადმინისტრირება) გაცნობას. სტუდენტები გაეცნენპროგრამის სტრუქტურას, სასწავლო გეგმას და იმ კომპეტენციებს, რაც პროგრამის წარმატებით დასრულების
შავი ზღვის საერთაშორისო უნივესიტეტის ბიზნესის მართვის ფაკულტეტმა 29 მარტს უმასპინძლა პალიტრა L -ის პროექტს “ლურჯი ოკეანე” წარმატებისთვის: ქართველების წარმატებული სტარტაპები ამერიკასა და საქართველოში. ღონისძიება გახსნა არჩილ ჭეიშვილმა, ჰარვარდის უნივერსიტეტის ეკონომიკის მიმართულების კურსდამთავრებულმა და ტექნოლოგიური კომპანია “Palatine Analytics” დამფუძნებელმა, თემით – როგორ დავიწყოთ სტარტაპი. ღონისძიებაზე მოწვეული იყო ბრენდინგის, მარკეტინგის, გაყიდვების, კომუნიკაციების სპეციალისტი, სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE-ის